~70 päivän status…

Kuten South Parkissa todettiin niin ’Pre-Order Doesn’t Mean S**t’ – pelihän tuli kotiin päiviä myöhemmin kuin olisi saanut kaupasta hakea. Ja niin buginen kikkarehan tuo on että EA on oikein kunnolla haastettu oikeuteen. Joten kaiken haasteiden jälkeen klaani on saanut kuitenkin vähän tunteja taakseen, ainakin kahden sotaratsun osalta.

Jamppu on omalla paksulla (ja vanhalla) PS3:lla päässyt vähän helpommalla kaikkien crashien, hangaamisten ja muiden ihanuuksien kanssa, joten hän pääsi vähän etumatkalle pisteiden suhteen. Mutta ensimmäinen DLC eli China Rising antoi Markullin PS3 Slimille vähän parempaa käyttäjäkokemusta, ja pisteiden nosto sai alkunsa.

Nyt reilun 100 tunnin laatuajan jälkeen pisteet näyttivät tänään seuraavilta:

jamppu

markulli

Täytyy myöntää, että kaava on jokseenkin sama kuin aikaisemmissakin bäfissä: K/D ratio ja SPM ovat hiukan positiivisemmat Markullilla kuin Jampulla. SPM selittyy osittain (muttei kokonaan) tupla-XP päivistä. Pelityyleissä on siis eroja.

Seuraavaksi ainakin Markullilla alkaa lentokoneilu, joten statsit paukkuvat huonompaan suuntaa reilusti 🙂

3 thoughts on “~70 päivän status…

  1. Mullakin on alkanut pätkimään ”kone”, eilen kaatui koko pe***leen konsoli ja kesti useita kymmeniä minuutteja ennenkuin levyjärjestelmä palautui takaisin. Olin siinä muutaman minuutin sun kanssa Jamppu samassa kentässä, mutta sitten melkein tunnin tein muita juttuja kun kone buuttaili, korjasi ja käynnisteli kaikkea uudelleen.

  2. Mulla on tuossa ”elämässä” paljon muutakin mielenkiintoista, jos ei peli toimi niinko on sovittu, voi olla että pienemmätkin taskit kotopuolessa voittaa pelaamisen 🙁

  3. Laatuaikaa tosiaankin 😉

    Jostakin syystä aina asia on ollut näin, että tuo pisteiden määrä on markullilla selkeästi suurempi. Ei tuo tuplaXP saanut aikaan kuin sen, että loikkaus oli vähän suurempi, eli erot ovat perinteiseen nähden hieman suuremmat. Mutta oikeassa olet – pelityyleissä on eroja. Ei siinä mitään kaikki pelaa tyylillään.

    Olen yrittänyt pohtia mikä siinä pelityylissä eroaa niin kovasti. Kun sen yhden kerran olimme a href=http://blog.jamppu.net/sota/?p=560>samalla palvelimella yritin olla kovempi ja agressiivisempi. Hyvinhän se peli toimi silloinkin, mutta minkäs tiikeri juovilleen voi – mulla on vähän kuin pakkomielle mennä herättelemään kavereita yms., joka omalta osaltaan heikentää noita muita statseja. Ei ole vain kerta tai kaksi kun olen kuollut defilaattori kädessä.

    Mutta peliähän tämä vain on ja peliä pelataan pisteiden toivossa. Olen yrittänyt vähän muuttaa pelityyliä. En kokonaan yksinäiseksi sudeksi, vaan vähän agressiivisempaan suuntaan, mutta yhteistyön säilyttäen.

    Jotakin pelityylistä kertoo varmasti myös tämä:

    Mmakinen_fi
    Revives 158
    Heals 1,028

    Jamppu_fi
    Revives 231
    Heals 4,503

    Vaikka pelitunteja on markullilla selkeästi enemmän on nämä hoitsun hommat jääny vähemmälle.

    Yksi homma, joka on myös tässä valjennut on noiden pelimuotojen merkitys pisteiden metsästyksessä. Tuossa pelin alkuvaiheessa kun ”tein” aseita, eli yritin saada mahdollisimman paljon tappoja aseille, tuli pelattua aika paljon TDM pelimuotoa. Siinä saa tappoja ihan mukavasti, mutta kun vertaan Conquestiin niinpisteitä saa merkittävästi vähemmän. Tämän vuoden kun olen vientänyt enemmän Conquestia (kun teen tankkitappoja) on suhteelinen pistekehitys ollut ihan omaa luokkaansa.

    Se on vähän tasapainokysymys, katsoo sitten mitä hyvänsä statsia. En oikein tiedä mikä tilasto tekee pelimiehen – ehkä se pelimiehen mitta Battlefieldissä on yhteistyökyky.

Vastaa